Home » Klantenservice

KLANTENSERVICE

Voor vragen en/of klachten kunt u mailen naar: info@webshopshcrbt.nl.

Onderstaand de meest voorkomende vragen en antwoorden (FAQ).

1. Betaalmethoden

1.1 IDeal

Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

1.2 Creditcard (VISA of Mastercard)

Betaling met creditkaart is helaas niet mogelijk.

1.3 Bankoverschrijving

Indien u niet in staat bent tot internetbankieren - en dus geen gebruik kan maken van bv. IDeal - dan kunt u ook betalen via een reguliere bankoverschrijving. U kunt dat dus doen zonder internet en u kunt ook zelf bepalen wanneer u de betaling doet. De overschrijving dient u te doen naar rekeningnummer:

NL66 RABO 0158 8700 26 t.n.v. SHCRB&T te Gorinchem.

LET OP!

Denk aan het invullen van het factuurnummer en datum. Het betreft hier dus geen betaling via Acceptgiro, waarbij u pas betaalt zodra u uw bestelling heeft ontvangen. Betaling via bankoverschrijving betreft altijd een betaling vooraf: uw bestelling wordt pas verzonden zodra wij de betaling hebben ontvangen, u dient dus altijd vooraf te betalen. Indien u niet binnen 14 dagen na bestelling de openstaande betaling heeft uitgevoerd, behoudt de SHCRB&T het recht voor de bestelling te annuleren.

1.4 Betalen bij afhalen bestelling in Soesterberg

Indien u van de mogelijkheid gebruik maakt uw bestelling af te rekenen bij het afhalen in Soesterberg kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen via iDeal met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. U kunt hier uiteraard ook uw bestelling contant afrekenen. Pinnen is bij het afhalen van uw bestelling in Soesterberg helaas niet mogelijk.

2. Bestellingen

2.1 Kan ik een bestelling annuleren?

Ja, indien u een bestelling nog niet heeft betaald, dan kunt u deze annuleren door een mail te sturen naar info@webshopshcrbt.nl. Vermeld in uw mail tenminste het ordernummer en datum van de bestelling, die u per mail heeft doorgekregen.
Een bestelling die nog niet betaald is, wordt niet verzonden. Een niet-betaalde bestelling die wordt geannuleerd, zullen wij per direct verwijderen uit ons systeem.

2.2 Kan ik een bestelling retourneren?

Indien u reeds betaald heeft kunt u uw bestelling niet retourneren. Alle artikelen zijn gebruikte of 2e hands artikelen. Een gedane bestelling is definitief en kan niet herroepen, geannuleerd of geretourneerd worden. Overigens kunt u de merchandise van de VVRB&T wel ruilen aangezien deze nieuw zijn. Maak hiervoor een afspraak via info@webshopshcrbt.nl.

2.3 Heb ik garantie op de ontvangen artikelen?

Nee, helaas kunnen wij geen garantie geven op de door u bestelde artikelen. Alle artikelen in de webshop zijn gebruikte, dus 2e hands artikelen (m.u.v. de merchandise van de VVRB&T). Voor verzending worden de door u bestelde artikelen gecontroleerd op compleetheid en eventuele beschadigingen. Voldoen de artikelen niet aan onze eisen dan worden deze niet verzonden en zal een beter product dat wel aan onze eisen voldoet aan u toegezonden worden of de bestelling zal worden geannuleerd. U wordt hiervan via mail in kennis gesteld en het door u reeds betaalde bedrag zal dan worden geretourneerd.

2.4 Vanuit welke landen kan ik bestellen?

We ondersteunen geen bestellingen vanuit het buitenland.

2.5 Komen er nog kosten bij het verzenden van een bestelling?

Ja, bij elke bestelling, met uitzondering van de publicaties uitgegeven door het Bureau Geschiedschrijving van het Regiment Bevoorradings- & Transporttroepen, dient u ook verzendkosten te betalen. De kosten zijn afhankelijk van het totale gewicht en hoe uw bestelling verzonden wordt. Kan uw bestelling door de brievenbus, dan zijn de kosten lager dan als uw bestelling als pakket verstuurd moet worden. De verzendkosten vindt u terug op uw factuur en worden indien nodig aangepast aan de tarieven van PostNL.

2.6 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Onze medewerkers verwerken orders op maandag en woensdag tijdens kantooruren. In het weekend worden orders niet verwerkt, deze worden de maandag erna verwerkt. De bestellingen worden elke woensdag aangeleverd bij PostNL en bezorgd volgens de leveringsvoorwaarden van PostNL. Levertijd kan zodoende maximaal 14 werkdagen duren. 

2.7 Kan ik mijn bestelling eventueel ook afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling ook afhalen tijdens de openingstijden van de Historische Collectie Bevoorradings- & Transporttroepen in Soesterberg. De HCRB&T is elke maandag, woensdag en vrijdag tussen 10:00 uur en 15:00 uur geopend. Maak voordat u komt even een afspraak via info@webshopshcrbt.nl of via 06-13336338 op welke dag/datum u komt, dan ligt uw bestelling klaar bij de Informatiebalie.

Volledig afhaaladres:

Museumpark Historische Collectie Dienstvak Logistiek

Stichting Historische Collectie Bevoorradings- & Transporttroepen

Kamp Soesterberg, gebouw V20

Zeisterspoor 8

3769 AP Soesterberg

2.8 Binnen welk termijn dien ik mijn (nog niet betaalde) bestelling af te halen in Soesterberg?

U dient uw nog niet betaalde bestelling binnen 14 dagen af te halen en af te rekenen in Soesterberg. Indien dit termijn verstreken is behoudt de SHCRB&T het recht deze bestelling te annuleren. U wordt hiervan middels mail geïnformeerd. Een niet-betaalde/afgehaalde bestelling zullen wij na deze termijn annuleren en verwijderen uit ons systeem.

2.9 Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of niet geleverd is?

2.9.1 Beschadiging bestelling

Als uw bestelling beschadigd is dient u dit te melden via info@webshopshcrbt.ni indien mogelijk met een foto van de beschadinging. In overleg met u zullen wij u dan een nieuw exemplaar toezenden. Is het bestelde artikel niet meer voorrading, dan krijgt u de kosten van het artikel (incl. de verzendkosten) teruggestort.

2.9.2 Bestelling is niet geleverd

Indien uw bestelling niet binnen het maximaal gestelde termijn van 14 dagen (zie punt 2.6) geleverd is dient u dit middels mail (info@webshopshcrbt.nl) te melden. Wij zullen dan bij PostNL onderzoeken waar het fout is gegaan met uw bestelling. Mocht uw bestelling niet meer geleverd kunnen worden, dan zullen wij in overleg met u de kosten, incl. de verzendkosten, terugstorten of, indien de door u bestelde artikelen nog voorradig zijn, deze kosteloos aan u toesturen.